Saturday, January 22, 2011

nabilah ada special boyfriend?

aku ada boyfie? dalam mimpi je la.

kenapa nabilah tak bercinta? kerna bosan kah? kerna fobia kah? kerna menuggu seseorang kah? kerna malas kah?

teringat kakak nor penah cakap kat aku.
"cik bil, kakak xpenah tgk cik bil bercinta".
hey budak kecik sekarang da pandai nak hamek pot plak pasal love life aku. aku ingat orang besar je perasan aku tak da boyfie. dorang lagi tau, siap nak kenenkan dengan uncle ni la uncle tu la.

kakak nor


mak cik mak cik pun nak kenen kan aku dengan ramai ustaz sekolah anak dia. dia kata suara time azan sedap la.based on one of 2011 wishlists tu, memang la aku suka. tapi masalah nya ustaz tu nak ke kat aku yang tak lawa ni? aku pun layan je tiap kali dorang kenenkan aku. penat jugak kadangkadang. tapi aku tau semua tu gurauan sematamata. so no hard feelings la.

kawan lelaki pun tak ramai. ni kan nak ada teman lelaki. ada certain lelaki yang kata muka aku ketat. sebab tu la dorang takut nak makes friend dengan aku. c'mon guys , aku makan nasi tak makan korang okay. tapi no hard feelings jgk. maybe aku da biasa so tak kesah la.

duluduludulu, time skola, time bodoh lagik ada la centa monyet tu. bila fikir balik sekarang, ee gedik gak aku dulu sebab ada boyfriend. klu stay 1 je tak pa, ni every year bertukar. xpenah yang kekal. asek kene dumped la katakan. orang tak lawa kan. besepah tepi jalan. hahahh. maybe sebab tu kot aku dah phobia. fobia la sangat kau nabilah.

aku bernaked.. eh salah.. bernekad untuk jika bercinta selepas ini, taknak da main monyetmonyet ni. buang masa je. umur pun muda lagi, kene chill dulu, enjoy dulu. kan kan kan.

kepada pengharap pengharap dan pembattle pembattle yang nak tengok aku bercinta. jika panjang rezeki, panjang jodoh, panjang umur, panjang tangan (eh) ,dengan restu mak abah aku, akan berpacar jugak aku nanti. jangan risau. im straight. persoalannya.siapakah gerangan cowok itu?? jengjengjeng..

p/s: jika anda mengenali jejaka seperti yang diidamkan. saya ada banyak borang hijau untuk diisi. kalau bukan seperti yang diidamkan sila isi slip cash deposit ke akaun saya.hahha


puan jenab & encik man & family adalah nyawa saya
dulu, kini dan selamanya



jika anda kawan saya, ingat, saya sayang anda! xoxo

2 comments:

  1. fewwwiittt....nak jd pakwe ko blh? ;) hehe..ala... jodoh xkemanenye....

    ReplyDelete
  2. bolehbo;eh....calon utk jodoh nya xda lagi

    ReplyDelete