Sunday, March 27, 2011

friends end up with friends

if a person called friend makes a mistake, all i need to do is just give and take. sometimes they said, "kau ni hati kering la", yeah i am. but even i am mad at them, i just cant showed it up. =_='

back to my oldies, dulu pernah aku menghilang dari kawankawan sebab semua bz and aku je tengah kerja (cerita lps spm)  then aku pun tah apa jadi, hormon tak balanced, aku jadi makin jauh dan jauh dan jauh (with echo). time tu aku kawan la dengan orang lain. then one of my bff dtg tempat aku keje utk settle kan semua nya.guess who? then kawan balik. macam kelakar pulak bila fikirfikir.

and starting from tht, i'd learned to give and take in everything they did to me. sbb aku ni selalu kena buli ngan depa. except time aku baru menjanda dua tahun lepas, tu bukan aku menghilang sebab aku touching, aku terpaksa meluruskan otak aku selama sebulan.

this is depa *credit to robeq


now, im here. being me. nabilah yang berhati kering. nabilah yang sayang kawankawan yang tak memberi masalah kepadanya. yang ada kawankawan yang susah didapati. kawankawan yang buat aku rasa, well, its ok without boyfie cuz my life is complete.  :)



dia anak pakcik karim


those girls are my bff. thts all for today.

jika anda kawan saya, ingat, saya sayang anda. xoxo

4 comments:

  1. Menggedik nyewwww~ haha...(*geli)
    Sayang kau jugak pembuli!

    ReplyDelete
  2. aku xder pown!! ni xleh jd nih hahahaa

    ReplyDelete
  3. halamakkkkk.nak letak.tapi takda gmbr kau la.

    ReplyDelete
  4. alah. mane ade kitorang buli kau. nak nangis aku bace post ni. sob sob! :(

    ReplyDelete